uppdatering från sjukstugan

Kort inlägg..
Är jättesjuk. Knappt lyckats ta mig upp ur sängen. Dunderförkyld och jordens hosta men tröttheten är värst. Jag orkar ingenting. Andfådd av att gå ner gör trappen till undervåningen. Gick nyss ut efter att äntligen lyckats få på mig kläder och ställde mig på baksidan i det varma vindarna och bara andades. Hostan är hemsk. 
Nathanael är på benen  nu och gör sin första dag på sin praktik. Jag hoppas att han tycker det är kul. Jag hoppas också att min förkylning släpper efter 5 dagar som hans. Jag har en deadline och den väntar inte. Förkylning eller hosta = ingen operation. 

Så vila vila vila är temat nu. Sovit massor idag  märks att kroppen behöver det. Febernedsättande, mollipect och nyponsoppa är min diet. Smak och lukt är borta. Det hade däremot Nathanael kvar hela tiden. Aptiten blir inte så enorm när allt smakar luft. 
Men men. Jag har tagit mig till soffan iaf. Det får vara en seger idag  



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback