trögtstartat

Fy fasen vad segt det var att vakna och komma igång idag. Eller komma igång. Sitter fortfarande och hänger med min kaffekopp. Men är vaken och påklädd iallafall. 
Vet inte varför jag är så trött idag. Sov jättebra inatt och somnade utan svårigheter igår. 
Kollade aktivitetsklockan och både REM sömn och djupsömn såg helt ok ut. 

Men men. Vissa dagar är så här. Jag är ju som sagt ingen morgonmänniska. 

Men tanken är att jag ska komma igång nu. Har ett ärende eller två att utföra bland annat. 
Täpptheten lite bättre idag. Även locket för örat börjar minska. Smått hostig Men inte så farligt. Blir yoga i eftermiddag. Gör ont i ryggen när jag andas. Tror jag sträckt mig. Så lite övningar gör nog susen. 

Ikväll är det eurovisionskval till stora tävlingen på lördag. Heja Cornelia. Det här fixar hon. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback