modig

Så sjukt modig jag kände mig igår som klarade av att byta omläggning själv på mina främre stygn. 
Men fy vad mindre trevligt det såg ut 🤢
Men jag gjorde det. 
På måndag skulle jag ha haft tid för suturtagning men bokade om den tills imorgon. 
Var ok från dag 10 att ta stygnen och det var igår. 
Kanske jag slipper komfortkudden imorgon beroende på hur det läkt. Yeeey. 
Min kompis som jag nu vant mig med men som jag gärna blir av med .
 
Axeln känns hyfsat ok. Ingreppet de gjorde i år är inte lika stort som förra året. De har skrapat bort sammanväxtningar och tagit ut vävnadsbitar för odling. Vissa rörelser gör förbenat ont och det nyper till ibland vilket inte heller är så skönt. Vissa dagar känns armen liksom som tung nästan. Svårt att förklara. Känns som att jag vill hålla upp den med andra handen. 
En dag i taget. Den 15 juni har jag en träff med min chef om återgång och anpassning. 
Blir fortfarande lätt trött. Det är ju inte konstigt i sig. Läste att man kan vara trött upp till 4 månader efter ett enklare ingrepp. Idag gick jag dock 8 kilometer på drygt timmen så det tar sig. 
Jag hoppas bara nu på att bli bra i axeln. Och att jag inte behöver göra den större operationen i underarmen. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback