lättad

Idag tog jag beslutet att ringa operationsavdelnigen för att få råd i min situation. Koordinatorn ville efter att jag förklarat min situation prata med narkosläkaren innan hon tog ett beslut. Hon skulle återkomma under dagen. 
Hon ringde vid lunchtid och sa att de tagit beslut om att ställa in min operation på fredag. Det hade jag redan förstått att de skulle säga så ingen chock direkt. Däremot så blev jag ombokad redan fredagen efter alltså nästa fredag 20/5. Vilken lättnad. Jag höll på riktigt på att bryta ihop av lättnad där i telefonluren. Hela kroppen och psyket slappnade av. Jag har stressat så över det här och att inte hinna bli frisk i tid. Och så blev det inställt som jag fasat för men lättnaden att få en ombokning redan nästa vecka. 
Spelade in ett videoinlägg med en uppdatering och när jag pratade om det där så kom det lite tårar. 
Jag har ingen aning om vem som hör bön i detta universum men någon gör det ibland iallafall. 

Så nu kan jag återgå till mina vanliga nojjor om narkos och operation istället. Haha. 
Alltid nåt. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback