kamp

Det är en kamp just nu. En kamp för att hålla ihop det. Och en kamp för att hålla hoppet uppe. Dagarna har passerat hyfsat bra. Hållt mig sysselsatt och då inte tänkt så mycket. Sen kommer det en våg och rasar in med ångest och tankar. 
Mycket tänk om tankar. 
Nervös över narkosen (jag och mitt behov av kontroll) men också över efteråt. Det är ingen garanti att det kommer bli bra har kirurgen sagt. Om så blir fallet så gäller det att tänka om. Skaffa en plan snabbare än vad jag tänkt. 
Men men. Ska försöka att ta det först om det kommer. 
Så många tankar. Virr varr på nätterna..
Jag är inte en sova på rygg typ. Jag vill helst sova på mage med armarna under kudden. Eller på höger sidan..operationen kommer att kräva ryggläge i ca månaden vilket gav mig enorm sömnbrist förra året. Vilket inte gör saker bättre med en redan rörig tankeverksamhet. 
Tur det är sommar..Det är iallafall något som lindrar. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback