födelsedagsljus


Men alltså.❤ dessa två. 
Tanken slog mig att i år är jag på Öland på deras födelsedagar. 27e och 28e maj. Så iår kan jag tända ljusen själv på graven. 
18 år skulle de ha fyllt. Har i år varit i evigheten i 11 år och 5 år. 
Översta bilden är från när vi bodde i Sundbyberg och nedersta bilden från min lägenhet i Västerås. 
Det känns delvis som igår som de där två stjärnorna föddes i mitt sovrum. Men också som ett halv evighet sedan. Ja det är ju nästan halva mitt liv sedan med en diff på några år. 
Som jag saknar dom. Blundar jag kan jag känna hur det kändes att dra fingrarna genom Lukas lurviga päls på magen eller hur Skrubben lade frambenet runt nacken när man hade henne i famnen. 
Ska självklart inte glömma den här grabben. 
Petsson fyller inte år men han ligger ju också i graven med de andra och han ska också få ett ljus såklart. 
Den fd hemlösa killen från Malmös gator som var livrädd när han kom men bara efter några månader charmade alla. Till och med de som inte gillar katter. Han var annorlunda.. och annorlunda är bra. 
Han har varit 6 år i evigheten I år..
Lite svårt att ta in hur fort tiden går. 
Också väldigt saknad. ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback