en mindre bra kväll

Det slog mig precis att idag är det ett år sedan min första operation.
Ett helt år. Det är galet. Det känns som max 6 månader. 
Tiden går så fort. Jag hinner inte med riktigt ibland.

Har mått märkligt ikväll. Ont i ryggen när jag andas och hjärtklappning. Ångest kanske? I kombination med övre luftvägsinfektion som blev diagnosen hos läkaren i förrgår. 
Blev jättetrött också. Tappade all ork rakt av. 
Ensam hemma också. Tid till att tänka. Inte det bästa i det läget. Hoppas på en bättre dag imorgon och en förbättring i detta täppta tillstånd. Har fått tillbaka smak och luktsinne men inte fullt ut. Vissa saker jag gillar smakar inte gott. 

Idag raserade jag det som jag hade påbörjat på present projektet jag håller på med. Rev ner det till grunden. Tänkt om och fått en annan idé. En del tid och ogjort arbete i onödan men jag tror det blir bra. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback