ångvält

Fy fan. Som en ångvält kom alla känslorna och körde över mig i full fart i duschen. Just duschen av alla ställen brukar jag må bra. 
Har en tanke att dåliga känslor spolas ner med vattnet. Men det var ingen vanlig duschen nu. Det var den där härliga descutan duschen. Vilket påminde mig om imorgon. Vid middagsbordet kändes det som att jag skulle kräkas. Pulsen pendlade mellan 112 och 68 fram och tillbaka. 
Så nojig samtidigt som jag blir så förbannad på mig själv över hur löjlig jag är. 
Känslorna utanpå kroppen..känner mig..jag vet inte..ledsen? Jag tror att jag egentligen bara är trött och orolig. Men känslorna känns som ledsen. Märklig känsla. 
Det känns som att det kan bli en lång kväll. Eller så däckar jag av utmattning..hoppas på det. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback