wow

Jag har inte hängt med i den årliga mello cirukusen alls i år. Tittade lite på stora finalen däremot igår. Nja. Inget jag gillade förutom EN som var wow. 
Det var oerhört längesedan det var med en låt i mello som var wow. 
Det kommer ibland. Sällan. Och nu kom den. 
Cornelia Jakobs. 
Hört henne förut och jag gillar hennes raspiga och annorlunda röst. 
Cool artist look också. 
Men låten i kombination med hennes röst. 
Jag var helt tagen. 
Jag tänkte att vinner hon inte mot det motståndet så har Sverige defintivt masspsykos. 
Hon vann så kan ha kvar ett litet hopp om mänskligheten. 
Fy fasen vad jag ser fram emot Eurovision nu i maj. Då blir det fest! 
 
Hittade en jättevacker akustisk version på youtube som jag lyssnnade flera gånger på igår.
här kommer den
 
https://youtu.be/rkWJI0-lpqM
 
Enjoy!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback