sol, underbara sol.

Solen skämmer verkligen bort oss med sin närvaro. Vilka dagar vi har.haft. 
Promenerade från jobbet igår. Solen lös, det var vindstilla och riktigt varmt. Fåglarna kvittrade och det var massor med folk som precis som jag tog tillvara på den härliga eftermiddagen. 
Man blir så glad inombords. Underbar känsla. Kom hem för första gången på länge från jobbet och kände mig pigg. 

Nu är jag åter på väg till jobbet med solen i ansiktet. 
Hoppas bara på den misstänkta magsjukan på min avdelning igår visar sig att det inte var magsjuka. 
Är det något som är lite av en mardröm inom mitt yrke så år det just mag och kräksjukor. Det sprider sig som en löpeld. Och man kan inte heller komma ifrån att drabbas själv heller. Så jag önskar hårt att få komma och höra goda nyheter  
Imorgon är jag ledig eftersom jag har jobbhelg. Hoppas på lika väder som idag  

Nästa helg ska min familj på fotboll i Göteborg. Klurar lite på vad jag ska hitta på under tiden. Har några idéer. 
Skulle behöva åka till Västerås. Kanske får bli det.



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback