smärtor

Ingen bra dag idag. Har vansinnigt ont. I hela armen och ner en bit i ryggen. Behövt ta läkemedel men har inte hjälpt märkbart. 
På väg till jobbet. Kan bli en långt kväll. 
Försöker hålla gott mod. 
Sov gott inatt men var ändå trött imorse. Hade tänkt sova lite längre men mamma ringde 07:20 så det blev inte så. 

Hade jätteproblem med domningar i händerna innan axeloperationen. Men det försvann efteråt. Så skönt. Det störde verkligen mig på nätterna. Nu är det tillbaka igen. Domningar från armbågen och ut i ringfinger och lillfinger. Läste att när man haft impingement (inklämningssyndrom) I axeln så är det vanligt att även få det i armbågen.. 
Jag som diskuterat det fram och tillbaka hemma om min armbåge. Tyckt att det är konstigt att det började göra ont där plötsligt i början av januari och det har fortsatt. Fick ingen logik i det. 
Ska träffa kirurgen 21a mars så måste ta itu med alla frågor jag har. 
Jag orkar inte en inklämning till. Det räcker nu tack. 

Jag ojjar och nojjar om praktiska saker. Marcus säger åt mig att ta det lugnt och att vi löser en sak i taget. Att få ordning på hälsan är prio ett. 

Nu ska jag njuta av solen på väg till jobbet. Den är iaf på rätt sida idag. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback