si så där

Det här med snuva som kommer och går..
Vad är det med det? 
Är det någon typ av postcovid grej? 
Allergi? Nope. Inte samma snuva. 
Hur som så är det jobbigt. 
Jag har verkligen känt mig ur balans senaste veckan.
Otroligt stresspåslag och fick både dubbelslag på hjärtat och stressklåda..samt sömnrubbningar. 
Måste gå och ta lite prover. Kolla alla värden. 
Känner mig trött och ganska så osocial..
Har iaf varit tillräckligt motiverad till att fortsätta med motionen. 
Nästa steg är att skaffa gymkort på rehabkliniken. 
Det är dags. Det har varit dags ett tag men jag har skjutit på det. 
Mer då?
Vädret är underbart. Våren börjar sakta komma.
Igår var hela trädgården full av citronfjärilar. 
Jag satt som förtrollad och stirrade på dom
Så vackra  
Jag är klar med ett projekt jag hållt på med sedan början av februari. Nu ska den bara ramas in. Påbörjat 2 nya projekt. Ett i samma arbetsstil som förra och ett i ett annat sätt. 
Tanken är att det ska bli en födelsedagspresent ett av projekten. 

Har även läst lite, gått långa promenader med min ljudbok, suttit ute i solen, skrivit lite och gjort om lite i extranummet på undervåningen. Det är dock ett pågående projekt som jag hoppas bli klart med i helgen. 

Hade en fin eftermiddag och kväll igår med Nathanael. Tonåringar ni vet. Vill inte hänga med mamma eller pappa. Men igår var han på väldigt gott humör och ville till och med spela lite kortspel. Härligt. 

Det var väl det jag hade att säga nu
Imorgon skanä jag jobba igen. Och på fredag. Sen har jag långledig helg. 

På måndag har jag en träff med kirurgen på Sophiahemmet. Ska bli intressant att höra vad han har som plan. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback