så kan det gå

På väg hem efter den längsta varianten av kvällspass vi har på schemat. Något mör. Även i kontoret. Många tankar som snurrat runt idag. Slukar energi om något. 
Imorgon ska jag sitta i frisörstolen kl 9.
Välbehövligt. Något jag gillar också då jag slappnar av när någon pillar med mitt hår. 

Nathanael är sjuk. Han är dock mest glad över att det kom nu och inte till helgen när han och Marcus ska till Göteborg. Så modet är gott trots rejäl förkylning. 
Tur jag hade honom hemma idag
"Mamma, ska du gå ut så där?" 
Jag hade fortfarande pyjamasbyxor på mig.
Frös efter duschen imorse så tänkte att pyjamasbyxor blir bra en stund för att bli varm. Glömde dock det när det var dags att åka och jobba. 
Hade huvudet fullt av annat..
Så kan det gå. 

Älskar pyamas. Så skönt ett ha. Men inte för ändamålet. Jag sover aldrig i mina. Får panik och kastar av direkt. Försökt så många gånger men nej det går inte.
Men att mysa i soffan på kvällarna är härligt eller efter duschen. 

Kan någon trolla så det blir helg nu? Vore väldigt trevligt. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback