I-landsproblem

Okej. Jag är ju en planerare när det gäller projekt och saker att ta mig för. Till 96%. För det finns faktiskt några procent i mig som är impulsiva. Det händer ibland och då händer det. Det är då oftast inte något litet utan något större. 
Senaste veckan har varit en sådan tid. 
Och det gäller ytorna på undervåningen.. som det ser ut idag så har jag mitt lilla skapande kontor på biytan under trappen (ja det är jag och Harry Potter som har våra skrymslen under trappan) och där har jag hållt till i många år nu. Först var jag i extrarummet de första åren men sen behövde vi den ytan till annat så jag flyttade in under trappan. 
Men nu är jag på väg tillbaka till urpsrungsplatsen efter att ha tagit bort en del inredning som inte längre används. 
Så står i rörelse nu. Saker ska flytta ut. Andra saker ska flytta in och vissa saker ska endast byta plats. 
När jag får en vision så får jag verkligen en vision. Min familj är van. Låter mig mestadels härja på fritt. 
Nackdelen är att jag avskyr oreda och pågående stök så jag vill bli klar snabbt. Men just detta är inte alla saker på plats än så det kliar lite i fingrarna. 
Ett i-lands problem det vet jag.

Så får se när detta kan bli klart. Jag vill helst bli klar innan min operation. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback