godmorgon

Godmorgon..
Sovit länge och skönt..
Rest mycket inatt och lite rörigt i detaljerna men helt ok drömmar ändå. 

Solen lyser och har är ledig. Kan ta dagen helt som den kommer. 

Ser fram emot föreläsningen i vår som jag ska gå på.
Läst lite inom temat och tror att jag kommer kunna få mycket med mig därifrån för min egen skull. 
Ska skriva om det när det närmar sig mer..

Dags att införskaffa lite trevliga vårkläder. 
Nya byxor behöver jag då de flesta börjar bli för stora. Ska se vad jag hittar för kul. 

Nathansel har det bra nere på Öland. Han packar för fullt sitt rum därnere för mamma och Thomas flyttar inom kort. Han ska själv få vara med och packa upp sitt rum innan han åker hem på söndag nya huset. Han lät nöjd när jag pratade med honom och det är det viktigaste. 
Man får stoppa undan det man själv tycker och anser lite. 
Är det något jag varit noga med så är det att inte färga min relation till min familj över på honom. Han får bilda sig en egen uppfattning med tiden..eftersom han både är lillgammal och börjar att bli stor så har han redan börjat nämna saker som jag backat och låtit honom få märka och se själv..Han har ärvt sin vakenhet, intuition och öppna sinne från mig..
Mycket tacksam för det.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback