foto throwback

En liten blandad fotokavalkad efter en snabbbläddring i gamla datorn..Det kommer mera så småningom på övriga familjemedlemmar och på oss som redan är i bild. Snacka om att det blev a walk on memory lane. Lite blurriga och randiga bilder då jag endast fotade av dom på datorn.. Ska flytta över allt på hårddisk sen så valde bara ut några här och där. 
Morfar och Nathanael *2, jag och Nathanael 
Regnig sommar på Öland. Eva, Nathanael, mamma och jag. Nathanael med tant Ulla som somnade in i år 18/2 nästan 100 år gammal. 

Me myself and I. Cirka 25 och 19 år ung.
Nathanael och morbror Jocke på rocklunda marknad. 
Nathanael slocknade i telefonsamtal med mormor.
Inskolning på förskolan 
Nathanael o jag i poolen på Öland, Nathanael och vår katt Skrubben, Nathanael och jag julafton hos gammelfarmor Britta, Nathanael läser hos gammelfarmor Britta i Sundbyberg. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback