födelsedagar i himlen

Igår skulle Nathanaels gammelfarmor Britta ha fyllt 93 år..hon gick bort efter en kort tid av sjukdom i juni 2017. Vi träffades varje vecka i nästan 13 år. Hon var fantastisk och är så saknad. 

Idag skulle min äldsta morbror Tomas ha fyllt 63 år. Min mormors förstfödde. Jag hann tyvärr aldrig träffa honom. Han blev knivmördad 1981 21 år ung i Köping flera år innan min entré till världen.
Vad jag har fått berättat för mig om honom så tror jag att jag hade gillat honom. Min mormor sa en gång "ni hade kommit bra överens". 

Så grattis till dessa två personer. Den ena som gjort stort avtryck i mitt liv och en som kunde ha gjort. ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback