Det är inte du som är knäpp...

En bra fredagskväll blev det. 
Det behövde jag efter den här veckan och föregående jobbhelg. 
Lång dusch. Middag och bäst i test. 
Gjorde klart grunden till ett projekt. 
La mig i sängen och läste lite ur en ny bok som jag blivit tipsad om. En bok som som riktar in sig på en problematik som jag både har och har haft under min uppväxt. Kanske skriver mer om den när jag läst ut den..
Tittade på första avsnittet av nya säsongen av drive to survive. Wow. Kommer bli bananas bra. Ett intresse jag skaffade mig förra året och blev helt insnöad. Formel 1. 
Vem fasen hade kunnat tro det?inte jag iallafall. Och inte min familj heller som gjort stora ögon över mitt nya intresse. 
Nya säsongen 2022 står inför start också. Sweet.
Somnade en stund men vaknade kort efter.

Hoppas kunna somna ordentligt nu då det bara blev 3.5 timme inatt som var.. 
Och klockan ringde 04:30 imorse. 

Imorgon ska jag hälsa på Anette och hennes fyrbenta gäng i Vällingby. Har inte varit där sedan i julas. Fika, prat och så ska jag hjälpa henne att raka lite tovor på några ur hennes gäng. Kissen bland andra. Saknar honom. Så tråkigt att han behövde lämna oss och åka tillbaka hem. 

Trevlig helg. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback