dags för helg

Och så var den här jobbhelgen över. 
Igår hade jag ordentligt med energi. Även när jag kom hem. Kände mig pigg och glad. 
Idag skulle jag ljuga om jag sa att man inte känt av tidsändringen. Den där timmen vi tappade inatt kändes oerhört imorse när klockan ringde. Imorgon är jag ledig sen har jag tre maffiga pass tis-tors nästa vecka. Sen långledig helg lagom till april anländer. 
Det blir sannolikt Västerås för mig på lördag. 
Har inte bestämt mig än om jag ska stanna över natten eller åka hem. Famijen kommer vara i Göteborg på allsvensk premiär i fotboll så jag kan gå helt efter vad jag själv känner för. 
Har inte bestämt mig heller för vilka jag ska satsa tiden på. Micaela självklart. Hon är alltid min prio 1. Ska prata med Rasmus och se om han vill träffa mig. Vi har inte setts på flera år. 
Sen får vi se. Kanske slår ihop och träffar flera samtidigt. Eller håller mig low key. Allt hänger på energinivån för dagen. Blir så osocial när energinivån år låg. Håller mig helst till närmaste kretsen då. 

Har frisören inbokad i veckan också. Och ett annat möte. 
Men imorgon inga planer alls mer än några ärenden och rehabträning. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback