attraktiva egenskaper

Vad är det som är attraktivt hos andra människor? Har ni någonsin funderat på vad det är som gör den typen av människor ni gillar intressanta? 
Efter en diskussion igår så kom jag in i det funderingarna igen. Varit där förut och funderat. 
Äkthet är en attraktiv egenskap hos en annan människa som jag uppskattar. 
Avskyr fasader och rollspel. 
Kvickt intellekt, humor, empati, öppensinnighet och orädsla för att tänka utanför boxen är andra attraktiva egenskaper. 
Jag har en viss tendens att gilla människor som skiljer sig ur mängden..som någon sa en gång "blommorna som kommit upp utanför rabbattens kanter". 
Och med människor så menar jag människor generellt i livet.

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback