älskar äskar inte

Såg lite av serien älskar älskar inte. 
Par som träffas utomlands eller via nätet och bor i olika länder och den ena parten flyttar till den andre. 
Fashineras. 
Hur kan man bli förälskad i någon som du knappt kan kommunicera med. Eller som du ej träffat på riktigt? 
Jag säger inte att det inte går men jag själv förundras då jag fungerar helt annorlunda. 
Attraherad ja. Men förälskad. 
Nej för mig krävs betydligt mer än så. 
Såg ett par som i princip pratade kroppsspråk och använde Google translate. Åter igen inget fel idet. Men åter igen. Förundrad. 
Visst man kan läsa mycket ur någons aura men att få ut så pass mycket ur det så man förälskar sig. Det skulle verkligen inte fungera för mig. 
Min förälskelse utveckling ser ut på ett helt annat sätt. 
Men intressant ändå att se detta. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback