affektionsvärde

Idag hittade jag ett föremål hemma som ryckte mattan under mina fötter. Ett föremål som är mitt men som jag trodde var förlorat. Inget minne av att jag sett det föremålet sedan jag var kanske i 12 årsåldern. Jag trodde det gått förlorat i min flytt hemifrån och sedan försvunnit med mammas olika flyttar. 
Jag vet inte hur det kommit hem hit. Måste ha kommit via mamma i påsar hon haft med sig i omgångar  sedan deras flytt till Öland med saker som varit mina. 
Föremålet i sig är ingen dyrgrip eller något märkvärdigt. Men har stort affektionsvärde för mig så att hitta den skakade om min värld lite. Vem fick jag här saken av? Min pappa ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback