Karusell och en härlig helg

Verkligen trött idag. Nackproblemen som jag fick förra året efter operationen och nu även kommit denna gång. Centrerat på höger sida så det är sannolikt relaterat till axeln. Jobbigt. 
Yrseln som jag har haft till och från sedan dunderförkylningen jag hade sist vill heller inte ge sig. 
Vissa dagar är det riktig karusell och jag tappar apiten. Jag gillar visserligen karuseller men det här är till och med för mycket för mig. 
Blev remitterad till en öron näsa hals mottagning i fredags. Hoppas få en tid snabbt. Om det nu är örat som spökar eller nåt annat som är tokigt. Kroppen kan ju ställa till det både här och där.
Är förhållandevis vid gott mod trots smärta och trötthet. 
Den bästa tiden på året är nu och några månader framåt. 
Just nu är favoriten. När allt står i blom och det doftar och är färgsprakande utomhus. 
Det är sommar på riktigt när tvätten hänger på tork utomhus och liljekonvaljerna står på bordet. Det vill säga just här och nu. Underbart. 
Hade en riktigt bra långhelg. Trevligt umgänge, bra väder och god mat. Jordgubbar och melon. drack till och med två glas vitt vin. Det var längesen. Invigde min födelsedagspresent med brasa på baksidan. 
Var i stan med Nathanael igår för att titta på det stora fartyget som hade lagt till där. Galet mycket folk i stan. Nationaldagen visserligen men ändå. Fick nästan lite panik. Men solen värmde och vi gick runt och kollade lite. 
Köpte med oss nationaldagsfika hem. 
Avrundade hela långhelgen med jordgubbar och melon i sängen till lite serie. 9-1-1. 
Om ni inte sett den så gör det. Otroligt bra och välgjord. Man får följa räddnigspersonal i LA samt larmcentralen. 
 
Var på sårkontroll idag. Hade läkt bra men det blir omläggning i 3-4 dagar till. Sen vitt vaselin och solskyddstejp. Men så fort jag är av med omläggningen så är jag good to go att bada. 
Nathanael får sommarlov på fredag så det blir nog en del bada i nästa vecka. Jag känner bara en som gillar att bada mer än mig och det är han. 
 
Ska lägga in lite bilder på projektet på baksidan. Det är klart. Mitt projekt alltså, inte bygget. Det är inte klart men går framåt. 
Men det får bli imorgon. 
 
Nu blir det true crime podd till doften av liljekonvaljer en stund. Det är ett sätt att ladda batterierna det. 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback