flygande sommardagar

Det har minst sagt flygit fram det här veckorna sedan sommarlovet började. 
Tyvärr bjöd det första veckorna på dåligt väder så det blev inget bad av som vi planerat under det två veckor vi hade innan Nathanael åkte till öland. 
Han åkte ner med silverlinjen i torsdags. Känns alltid lika konstigt när han är borta längre stunder. En plats som fattas. Han ska dessutom vara borta extralänge nu också eftersom han även ska ha en egen vecka med sin farmor efter att han varit med mamma och Thomas i två veckor. Så vi ser honom först den 15 juli när vi åker ner. Tur det finns appar för videosamtal. Bättre än inget. 
Sommarvärmen kom sedan med besked iallafall. Från att ha frusit första halvan av juni till denna 30 gradiga dundervärme. Stor omställning. Jag brukar inte ha problem med värme och brukar alltid välkomna den med öppna armar men tillochmed jag dukade under innan kroppen anspassade sig. 
 
Ser inte riktigt fram emot att jobba i denna värme. Visst det är värre att vara i omvårdnaden i denna hetta. 2018s dunderhetta minns man allt för väl. Men det är typ en liten skrubb till kontor jag ska sitta i så lär bli varmt. 
Men men. Hellre så här än att frysa och massa regn. 
 
Även om jag nu ska jobba ett tag framöver fram till semestern så känns det som att veckorna kommer swisha förbi ändå. 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback