långhelg.

Jag är så redo för långledig helg. Det har varit omtumlande veckor. Och än är det inte slut. 
Är man som jag som har lätt till känslor så blir det lätt överväldigande. 
Men allt är värt det när man får den kärlek man får från de äldre. Då glömmer man allt annat för en stund. 

Imorgon har jag lite små grejer att ta mig an men inget större. Måste försöka ta det lugnt så handen repar sig efter arbetsskada från i tisdags. 
På lördag kommer mamma och Thomas. De ska sova över till söndag sen åker de tillbaka till Öland och tar med sig Nathanael för sportlov. 
Han blir borta hela veckan. 
Vi ska fira min födelsedag i efterskott så måste klura ut nåt att baka också. 
Ligger I sängen  och försöker rensa huvudet
 Sov så dåligt inatt så behöver sova oavbrutet inatt. Går så där. Musik och tankar. Mår dock bra trots röran i huvudet. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback