hell of a ride

En dröm inatt påminde mig om en ganska stökig men ändå rolig tid I livet. 
Jag hade bytt umgänge och brutit i princip helt med mitt barndomsgäng ett tag I livet. 
Egentligen var jag nog förvirrad och ganska otrygg men tyckte att livet var jäkligt spännande. Började umgås med 2 tjejer som jag lärde känna på gymnasiet. 2001 var minst sagt ett stökigt år. Men i kaoset hade jag väldigt roligt men även mina mörkaste perioder. Jag var i slutet av ett väldigt destruktivt on off förhållande, ständigt förföljd och kontrollerad och det var nog startmotorn till att jag gick total bananas med dessa 2 tjejer det året. Vår vänskap dog tyvärr ut pga andra omständigheter som egentligen inte rörde oss och livet gick vidare men jag tänker på det där året ibland. Hell of a ride. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback