en fin helg

Vilken fin helg det har varit.
Alldeles förträfflig. 
Precis vad jag behövde.
Är trött efter sjukdom och fotfarande problem med bihålorna men ändå känner jag mig laddad på positiv energi. 
Hoppas den känslan håller i sig. 

7 vecka framför mig. Det vill säga tidiga passen på jobbet hela veckan förutom tisdag då jag jobbar kväll..en ganska tuff vecka men jag föredrar att jobba dag. Kvällar är "my time" då jag är kreativ och hjärnan flödar av diverse idéer och annat så då vill jag gärna vara ledig. Att klockan ringer 05 hela veckan nästan och att det är den fysiskt tyngsta delen av en arbetsdag vilket drabbar min axel är ändå värt det. 

Redo för ny vecka..



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback