dags igen

I perioder så drömmer jag så galet intensivt. Hela nätterna är som antingen en lång snurrig långfilm eller hundratals kortfilmer med minst lika många genrer.
Ibland är det roligt, spännande, romantiskt och livfullt. Ibland är det brutalt, förvirrande, ångestframkallande och stökigt. 
Ibland båda två under samma natt. 
Sällan jag drömmer rent skräckfyllt och råbrutalt längre som jag gjorde i barndomen och tonåren. Det var fruktansvärt och jag minns många än idag. Helt galna drömmar för ett barnasinne. 
Alla skräckfilmer i tonåren gjorde kanske inte den saken bättre men ja ni vet ju ju klok man är i den åldern. 

Imorse mellan 07-08 drömde jag oerhört tufft. Vaknade med världens ångest. Svårt att skaka av mig känslan. Triggade igång tankar. Försöker vända den trenden nu. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback