19 år och 18 år


Fick upp två fotominnen på mig som 19 och 18 år. Båda är tagna hemma i lägenheten på viksäng. Bodde fortfarande hemma. Flyttade hemifrån cirka 6 månader efter bild 1 är tagen. 
På bild 1 mådde jag ganska bra. Hade en bra sommar och hade börjat få hjälp med mitt mående.. Hade styrt upp saker som kändes fel. Var på rätt väg efter att ha ändrat några fel stigar. 
På bild 2 är jag trött och lite av banan..hoppigt år på det flesta plan..visste inte vad jag ville eller vad jag skulle göra med saker och ting.. flöt med och njöt av de små goda stunderna..Hade ett inre mål. Jag hade en plan. Dock diffus i kanterna. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback