veterinär och sjukstuga

ska till veterinären med Kissen snart. Anette hämtar oss kl 12. Han har fått lugnande till frukost så han är lite seg nu. Han har inga problem att åka bil men tycker inte om veterinörbesök. Så därav medicinen.
Får se vad status blir. De ska bland annat ta nytt sockerprov då han är i riskzonen för diabetes. Han går på spceialkost för vikt och socker. 

Imorgon skulle jag ha besökt jobbet. Men sjukstugan släpper inte taget hemma. Först Nathanael i 1 vecka,sen jag 1 vecka och nu Marcus. Dock har vi alla haft olika symtom. Det är inte covid.m vilket är bekräftat. 
Vill inte ta med mig smitta till de gamla på jobbet så får avvakta till måndag. Funderar på att baka lite gott i helgen och ta med mig till dom i början av nästa vecka. 
Har inte bakat på länge. Pga pandemin så har det ju inte varit några större kalas. Jag brukar alltid få förfrågan att baka inför kalas pga min konditorbakgrund. 
Gjorde en äppelpaj på Öland men det är det enda på månader så kanske dags att sätta fart. 

Digitalt föräldramöte imorgon också. Ska vädra ett hett ämne. Skolans misskötsel av engelskaundervisningen under årskurs 7 som trots byte av lärare verkar ha likadan start i årskurs 8. Vi är en grupp föräldrar som är redo att ta strid om inte skolan börjar visa resultat och förändring. 
Ska bli intressant. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback