trampa vatten

Fortfarande sjuk och eländig
Väntar tålmodigt ut det. 
Men det tär på energin.

Gällande status på min axel så skulle jag ha träffat kirurgen I andra halvan av augusti. Fick en kallelse på posten. 23 september! 
Jag blev vansinnig. Ringde upp och ifrågasatte hur jag kan få 23 sep när kirurgen säger andra halvan av augusti. 
"Han ska vara tjänstledig" 
Men för i @#$%&*¥ det borde han väl ha vetat om. Så arg.
Så nu har jag tagit saken i egna händer och bokat tid hos ortopedkliniken som ställde min diagnos samt injektionsbehandlade mig innan operationen. Hoppas på att få svar där varför dessa inflammationer uppstår inuti axeln så långt efter operationen. 
Rehab står på paus också delvis pga dessa inflammationer.. Får inte längre träna med gummibandet vilket jag hade kommit en bra bit med. Men sjukgymnasten avråder starkt det pga inflammationen. Så tillbaka på endast rörelseprogram. Och kiropraktorbesöken..
Blir tokig snart. Hade inte i tanken kunnat föreställa mig en så lång process av detta. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback