sliten

Lite sliten idag. Både i kroppen och mentalt.. 
Sov dåligt inatt. Kissen skulle nattfasta för att åka och ta prover idag (sövning) så han var inte så glad över att inte få mat kl 04 i sin foderautomat. Så kl 03 och framåt var vi vakna han och jag. 
Han åkte med Anette som hämtade honom vid 07:30 imorse. Han kommer tillbaka vid 17. 
Var hos kiropraktorn som hjälpte mig med lite låsningar. Efter det var jag helt seg. Vilade lite och gjorde sen ett ryck med diverse måsten. 

Ikväll har jag huset för mig själv. De andra ska på AIK match på friends arena. Hoppas hålla mig vaken så jag kan pyssla lite. Behöver kaffe nu tror jag för ögonen går i kors  

Får 3e syskonbarnet vilken dag som helst. Beräknat idag men de blev hemskickade. Så kanske imorgon eller övermorgon. Det var igång iallafall. 
Fick ett kusinbarn i förra veckan också. En liten Jens. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback