lugn fredag och okända vänner

Segt i starten idag. Det är kallt och jag är inte sugen på att kliva upp. Kollat konsertklipp på Youtube i sängen i cirka timmen..Ska pallra mig upp snart. 

Veckan har varit fullspäckad med möten hela veckan. Så första dagen utan måsten och tider. Inte van med så mycket på en gång.. Men bra att öva inför återgång till vardagen. 
Men känner mig helt slut. 
Hade drömmar inatt som jag funderar över. Samma personer som florerar och gjort i år. Vilka är dom? Jag känner dom inte i verkligheten men jag skulle lätt kunna peka ut dom i en klunga med folk. Varje gång jag drömmer om dom så känns det som att jag träffa gamla vänner. I drömmar känner vi varandra och vissa mer vissa mindre. Så skumt. Dock alltid trevligt att "träffas" men blir tokig för att jag inte vet vilka dom är när jag vaknar. 


Stillbild från en video som jag filmade imorse när jag kollade på konsertvideos. Satte mig upp och såg Kissen med den här minen i dörröppningen. Började gapskratta. Han såg ut att tänka; vad händer? Vem har ont i magen?"
De roliga är att han är noll känslig för höga ljud så att jag spelade rätt högt tror jag inte hade nåt med saken att göra. Men han såg för kul ut och satt kvar länge och stirrade. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback