jobbet

Varit på besök på jobbet idag med en hel kasse hembakat som jag bakade igår..Hade möten med chefen där vi planerade återkomst och uppföljning. 
Jag har på eget beslut bestämt att återgå i tjänst den 5/10 på 50%. 
Rehab är emot det men jag behöver det. 
Tanken är att prova mig fram och känna hur det går. Men ska givetvis gå på mötet med kirurgen den 4/10. 
Var så mysigt att komma tillbaka. 4 av 8 boende kände igen mig. Helt otroligt. De är fantastiska. Jag blev så glad. Känns som ett bra beslut att återgå. Om inte annat för själen. 
Mina kollegor blev mycket glada att höra att jag är på väg tillbaka. 
Min parhäst kom springande när han hörde mig och gav mig en jättekram. Och min favoritkollega bara log. Känns fint att man är välkommen tillbaka. 
Läget var samma lika också som innan jag lämnade. Så det blir lätt att plocka upp tråden. 

Nu är jag hemskt trött. Spände mig inför mötet med min chef. Hon är svår att läsa av så visste inte vilket bemötande hon skulle ha. Jag fick lite strida för min sak då hon inte riktigt tyckte som jag. 
Det är min kropp. Jag tänker inte ha för bråttom att återgå till heltid för jag vill inte förvärra något. Jag gör det jag kan för att bli bättre och jag ger inte upp. Målet är ju att komma tillbaka helt till min schemarad. 

Nu ska jag åka hem till Kissen och äta lunch och dricka kaffe. 
Hade inte saknat jobbkaffet dock 🤢
Måste maila chefen massa dokument också som jag inte visste att hon behövde. 







Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback