fascinerande videos och faster igen

Vad är det med dessa satisfaction videos som florerar som är så fascinerande? 
Jag kan fastna i flera minuter i olika korta sekvenser av sådana videos.. 
Varför har det blivit så populärt och vem sjutton kom på den idéen?
Helt absurt och galet egentligen men det är något förtrollande över det hela. 

Ja det är vad jag funderar på just nu och lite annat smått och gott. 
Och apropå smått så blev jag faster för 3e gången idag. En liten tjej. 
Får se den lilla mini människan om 1 vecka. 
Fick en video imorse på ett skrynkligt litet troll. 😍

Har inte kunnat ägna så mycket tid till mitt pågående projekt idag. Rygg och axel vill inte. Det gör mig frustrerad. 
Men försökt att skaka av mig det och fokusera på annat som jag gillar som jag kan göra. Men lite sur blir jag när skapar lusten brinner och så går det inte. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback