smärta från helvetet.

Eftermiddagen har varit bra. Ute och flängt.

Men nu ligger jag i soffan och försöker få nån ordning på mig själv. Har vansinnigt ont. Så pass så att jag inte orkar riktigt med att processa det. Det var längesen nu jag hade så här ont. Ett par månader sedan. Gör ont ända ut i fingrarna och runt nacken över på vänster sida från höger axel. Kan det bero på min tidiga jobbvecka som föevärrat läget? Eller något annat? Jag vet inte. Jobbar på med tens och vetekudde och det mentala mörker som kommer med smärtan. Men hjälper inte. Naproxen hjälper lika mycket som en halstablett hjälper mot huvudvärk. 
Har starkare preparat hemma men jag mår inte bra på dom. Så extremt känslig för biverkningar. 
Så ja. Det är status för nu. Kanske känns bättre efter lite mat. I hope. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback