säg att ni är fler..

Jag har en tendens att himla med ögonen när jag pratar i telefonen och nån säger nåt och jag antingen blir irriterad eller får känslan here we go again. Kan även hända när jag får nåt skickat till mig som nyss när jag fick ett rätt så banalt svar av en släkting så var himlandet där direkt. Så onödigt för personen ser mig ju inte men gör det ändå. 
Kan omöjligt vara vara jag som gör något liknande? 
Såg faktiskt en på bussen häromdagen som hade en hetsk diskussion i telefonen och när hon lade på så gjorde hon värsta grimasen samtidigt som hon skakade telefonen..
Det skulle kunna ha varit jag men det var det inte. 🤣



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback