helg och hockey

Har prioriterat annat än skärmtid sedan i fredags. Ganska skönt ibland.
I fredags kväll var vi på Hovet och såg AIK möta VIK (Västerås) i ishockey. 
Enda mötet där det är tillåtet att heja på båda lagen enligt Nathanael. 
Trots att det är 16 år sedan jag flyttade från Västerås så blir jag ändå varm i hjärtat när jag ser VIKs välbekanta logga varje gång. I slutet av november ska vi på returmötet i Västerås enligt tradition. 

I helgen har jag jobbat. Känts ok på jobbet men efteråt varit väldigt jobbigt. Haft väldigt ont och känt mig irriterad över det. 
Väldigt mysigt dock med helgjobb. Det är lugnt, lite spring i huset och man hinner mer roliga saker än på vardagar. Jobbat idag med men nu väntar 2 lediga dagar. Behöver återhämta mig fysiskt. 

Serien squid game har tagit världen med storm och är en riktig vattendelare. 
Jag tycker om den. Annorlunda men bra. Och får en att tänka till en hel del. 
Rekommenderar den. Finns på Netflix. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback