härliga lagom söndag

Söndag. Familjen borta på olika sportevenemang hela dagen. 
Skulle ha träffat en kompis men hon fick ställa in då hon behövde hjälpa en gemensam bekant att måla inför lägenhetsförsäljning. Då jag inte klarar av att rolla väggar med min axel så avböjde jag inbjudan att hänga med. 
Min "7 vecka" står för dörren. Det vill säga tidigare morgonpasset nästan hela veckan och också det tyngsta. Så idag blir det mycket yoga, promenad och avslappningsövningar. Lite projektpyssel, poddlyssning och lite annat. Lite lagom inför kommande vecka.
På fredag åker Nathanael till Öland och blir borta en vecka. Han har höstlov från och med fredag. När han återvänder så tar han med sig mamma och Thomas upp för att fira att han fyllt år.

Kommande vecka släpper min favoritpodd avsnitt varje dag under hela veckan. Så kul och för första gången med gäster inom olika halloween teman. Ska också komma en intressant krönika i veckan. Återkommer om rekommendation efter att jag läst den. 

Nu ska jag njuta av min söndag. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback