Ellie & Anna

Underbar låt som återkommer i mina hörlurar på mornarma i mörkret på väg till jobbet. Ellies röst är speciell och låttexten fantastisk. 

Lite piggare efter vila och mat man fortfarande lite låg. Hoppas på en bra sömn inatt så jag kanske är mer mig själv imorgon. Sista tidiga passet imorgon sen börjar jag 8 på fredag så då får jag lite längre sovtid. 
Nathanael åker som sagt till Öland på fredag eftermiddag och Marcus ska iväg på hockey så om jag orkar (man är mör efter den här tidiga veckan) så kanske jag bokar in nåt. 
Har en planerad AW imorgon med Anna men har inte hört något från henne så får se om hon kanske ställer in. Man brukar inte vara sitt piggaste jag efter AW med henne så att säga 🤣
Anna är min fd kollega från mitt förra jobb som jag slutade på i januari 2020. Bitsk och lite galen. Men kul har vi och vi hade väldigt roligt på jobbet. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback