back to work

Denna jobbeftermiddag har gått väldigt fort. 
Jobbade 13-17 idag och det är den lugnaste tiden på dagen..Så det blev massa mys, kramar och massa prat. Testade på några läggningar och hämtningar och det kändes ok. Först på torsdag får jag testa på omvårdnad då jag jobbar morgonpass. Imorgon jobbar jag som idag. 
Lite trött nu. Många kollegor som frågat och undrat. Många boende att prata och delvis lugna. Många intryck och det är inget jag är van med senaste tiden. 
Nu blir det matlagning och plugga franska revolutionen med Nathanael som har prov i veckan. Duscha och sen lär jag nog stupa. 

Något jag inte har saknat är munskydden 😔

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback