äntligen helg

Eftersom jag är själv hemma i eftermiddag och kväll så behöver jag lista ut vad sjutton jag ska äta ikväll. Noll inspiration. 
Som alltid inför ledig helg när man ska skriva journal på jobbet så är hjärnan helt slut. Ännu värre nu när jag har så extremt lite tid att utföra det jag ska. För även om jag jobbar deltid just nu så ska jag hinna med det jag gör när jag jobbar deltid. Något stressigt. Fick jobba över en stund idag för att hinna skriva klart i journaler för alla 8. Fruktansvärt trött. Kollade tillbaka på mina sömnlinjer för veckan. Att jag har sömnbrist är ett faktum. 
Inatt vaknade jag med jordens panik. Vet inte varför. Tog en bra stund att landa och somna om. 
Hoppas på sovmorgon imorgon. 

Men först det där med maten och lite annat. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback