14e oktober

Dagens datum  varje år så häpnas jag över hur snabbt tiden går. Man rannsakar sin roll som förälder, utvärderar och analyserar året som gått. Tacksamhet. 

Varför detta just 14e oktober? 
Jo för då kom Nathanael till världen. 
För 14 år och ca 11 timmar sedan (kl 04:13)
14 år. Hujeda mig vad det är svårt att ta in. 
Tacksam över att han är så lugn (än så länge) och är en upptäckarsjäl på ett behagligare sätt än vad jag var i den åldern. 
Han är en härlig individ trots att jag vill slita mitt hår ibland men det är så det ska vara med ungar. 
I eftermiddag/kväll blir det fira på hans sätt. 










Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback