snabbvisit och stjärnklart.

Det var varit ett ganska så fartfyllt dygn igår..
Åkte till Västerås igår kväll för ca 6 timmars snabbvisit. Det var trevligt.
Det var så skönt att åka hem dock för jag var så trött efter att ha gått upp 04:30 på morgonen. Stjärnorna var helt magiska på vägen hem. Jag satt och tittade som besatt. Var längesedan det var så stjärnklart och man såg så långt. Underbart. 

Somnade direkt väl hemma efter att ha gjort mig iordning för natten. 
Sov länge. Till 10. Sen frukost och lite ärenden på datorn med en kopp kaffe. 
Lite skidskytte på tv och sen iväg för handling för kommande vecka. 
Ligger I soffan nu och kollar på lite skidor. 
Har ont i axeln efter arbetsvecka så det blir vila ett tag nu. 
Imorgon bjudna på adventslunch och julgruppspyssel..sen ska familjen på hockey så jag får kvällen till mitt pyssel och egentid. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback