reservbränsle

Jag vet inte om jag är så trött så jag är på reservbränsle eller om jag inte är trött..jo jag är trött..klockan ringde 04:30 imorse. Ut i kylan innan tuppen och resten av Sveriges befolkning var ute. Tidiga passet på jobbet.. flöt på bra trots att det pågick golvboning på avdelningen som stängde stora delar av den. Provisoriska lösningar. Sånt är jag bra på..
Kul att skoja med vår alltiallo vaktis Per också. Han gillar slänga käft med oss "fräsiga brudar".
 Imorgon jobbar jag eftermiddag/kväll så behöver inte gå upp i ottan. 

Haft möte i valberedningen precis. Tacksam att vi ändrade till whats app istället för träff hos Anders. Jag satt bokstavligen och blundade delvis..jag hade inte mycket att tillägga från min gård som jag representerar eftersom de ej var omval hos oss så jag fick mest sitta med och se glad och förhoppningsvis lite vaken ut. 

Nu ska jag spela fia med knuff med Nathanael innan energin sinar helt. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback