frisör och favoritleksaker

Varit hos min nya frisör. Supernöjd. Dock pratade hon endast engelska. Lite svårt att prata olika nyanser och sånt inför kommande behandling på engelska men jag tror att vi förstod varandra. 
Älskar att gå till frisören. Så avslappnande. 

Passade på att utföra några ärenden också när jag ändå befann mig bland butiker. Köpte en ny leksaksfisk till kissen då hans ser för sorglig ut nu. Hoppas den duger. 

Min Lukas hade en kyckling som vi fick med vid nåt matköp nångång när vi köpte hans allergifoder. Den var så nött och söndertvättad och hade bara några strån kvar som päls i slutet. Gick ej att få tag på en ny. Sökte med ljus och lykta. 
Den kycklingen gnuggar jag i handen under flygresor idag och luktar på när jag har panikångest. Luktar fortfarande Lukas om den. 

Köpte även adventskalendrar till 2 av mina 3 syskonbarn..den minsta är bara 6 veckor så hon får vänta med sånt. Vad jag ska hitta på till Narhanael som kalender vet jag inte än. Kört alla möjliga varianter genom åren eftersom han inte gillar godis eller choklad. Men nu är han i en svår ålder. Måste klura. 

Nu ska jag hem och vila lite och sen köra rehab.



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback