förändring och förkylning

Är i en liten förändringsfas här hemma. Ändrar om och flyttar om. 
Bytt plats på saker. Ändrat och tagit bort. En liten förkänsla av det som kommer snart. Advent. 
Älskar advent och jag älskar att advenstpynta.
Har redan en färdig plan i huvudet hur det ska bli. 

Längtar. 

Förkyld idag med hosta. Nog smittad av Marcus som var hemma tidigare I veckan med samma symtom.

Nyponsoppa och frukt i soffan till kastanjemannen. 

Putsat fönster tidigare idag. Det var dumt. En aktivitet som inte godkändes av mina axlar..Men har nyinköpta gardiner som ska upp så då vill jag ha rena fönster. 

Ikväll åker Kissen hem till sig.. Han ska på neurologisk utredning så hans matte tycker det är enklast att han är hemma eftersom jag jobbar skift och kanske inte är hemma när han får sina tider på albano. 
Men han kommer tillbaka senare. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback