bra helg och julplanering

Haft en så bra helg och ledig måndag igår. Fick lite ny energi av det och det var välbehövligt. 

Minus 8 grader ute. Usch. Inte roligt. Jobbar kväll idag och börjar först 14 så får värma mig i några timmar till. 

Planerat lite inför julen. Jag har semester 23-30 dec. Kommer att vara hemma på julafton sen åker vi till Öland på juldagen och stannar till 27e. 
Hade jag inte haft barn så hade jag helt stannat hemma faktiskt. Men Nathanael vill ju såklart fira jul med mormor och morfar också. 
Ska bli roligt att träffa mina syskonbarn såklart. 
Nathanael ska stanna därnere över nyår..Han vill det och dom har sagt ja till det. 

Imorgon ska vi färdigställa bygget inför pepparkakskampen på jobbet. Vi tävlar ju med Djursholms slott och mot alla andra boenden inom företaget. 

På torsdag har jag träff med en ny ortoped..Lite av en second opinion. 
Kirurgen ska jag träffa 20 december. 
Får se hur det går. 


Bilder från helgen nedan. Producerat julgrupper enligt tradition hos Eva. De flesta skapade av Nathanael. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback