tacksam

Tacksam för dagar med solsken. Dagarna blir inte lika långa då. Kan inte pyssla med mina projekt förrän axeln läkt så dagarna ensam hemma kan upplevas som evighetslånga om det regnar dagar i sträck. Det blir mycket läsning, dokumentärer och småprojekt. 
Så när solen lyser och det går att vara ute mer så går dagarna mycket snabbare och dessutom känner jag mig mycket piggare. 
Det här första veckorna innan det läkt kommer få vara som det är. Men sen tänker jag använda tiden till sånt som jag normalt lägger på "senare högen". Göra klart projekt (de som jag klarar av såklart) samt lite annat. 
Träffa min bästa vän ska jag göra också. Inte setts sedan september. Hon är den enda jag känner som jobbar natt och har möjlighet att ses på dagtid mitt i veckorna. Saknar henne massor.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback