spökhus och doften av regn

Note to myself; titta inte på filmer precis innan jag ska sova.
Slumrade i ca 10 minuter. Drömde att jag såg en blek kvinna i vitt nattlinne stående vid min fotände av sängen. Skrek rakt ut. Somnade om och drömde om olika hus från mina verkliga minnen i spökhus versioner. Inte så läskigt men spännande. 

Jag älskar dock läskiga filmer..speciellt sådana med andar och hensökta hus


Idag var det jobbigt. Helt själv hemma. De andra var på träningar och sedan match. När jag blev ensam hemma kom ångesten inför tisdagen. Gjorde klart det jag hade att ordna med hemma och lämnade sen huset. Gick en längre promenad i duggregn. Det gjorde verkligen skillnad. 
Jag är verkligen en person som föredrar sol och värme. Men det är få saker som är så lugnande som doften av regn..framför allt vår/sommarregn. 

Imorgon ska jag packa. Känns inte som att jag kommer vara i form att göra det på tisdag. Ska även åka med Nathanael till frisören efter skolan. Skönt att ha lite att fokusera på. Slippa mala och grubbla. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback